Časté dotazy

Home > Vše o nákupu > Časté dotazy


  • Mohu uložit svojí rozpracovanou objednávku a později se vrátit a dokončit jí ?

Ano postup jak objednávku uložit najdete v podrobném návodu - Nákup - postup krok za krokem .

  • Objednal jsem zboží, ale nepřišla mi kopie objednávky na můj e-mail

Potvrzení (kopie Vaší objednávky) by Vám mělo přijít automaticky ihned po odeslání Vaší objednávky. Pokud se tak nestalo, je možné, že jste zadali chybně Vaší e-mailovou adresu, případně jste objednávku nedokončili správně. V takovém případě zkontrolujte Vaší e-mailovou adresu a zkuste vyplnit Vaší objednávku znovu. Pokud Vám ani poté nepřijde její kopie,  kontaktujte nás  nebo pošlete  e-mail .

  • Objednal jsem zboží již před několika dny, ale stále mi nepřišlo

V případě že Vám obejdnané zboží nedorazí do 3 pracovních dnů od objednání, prosím kontaktujte nás  nebo pošlete  e-mail .  Nezapomeňte uvést číslo Vaší objednávky !

  • Našel jsem v jiném internetovém obchodě stejné zboží za lepší cenu

Pro stálé odběratele garantujeme nejnižší nákupní ceny na veškeré zboží v našem internetovém obchodě !!! Viz  GARANCE NEJNIŽŠÍCH CEN !


0 kusů 0
377 461 999, 373 701 730
fitsport@fitsport.eu



Použité obrázky jsou ze serveru
Copyright (c) 123RF Stock Photos